Sykkeltur i nyyyydelig vær ! :-)

Helt fantastisk dag med strålende vær ! Hundene og jeg var ute på en lang sykkeltur, og pappa snek seg inn i buskene og tok noen bilder. Skjønte jo at det var noe intressant i skogen; hundene hadde oppdaget han på lang avstand, de.  :-) Flinke hunder vi har; prøver så godt de kan og synkronisere seg, selv om de er såå forskjellige. JoppPropp har bare e'n takt, Alessi har x-tremt mange gir, og Kaja har x-tremt mange ide'er og vil jo helst ikke være i midten eller innerst, samtidig som hun på en annen måte helst vil bytte plass med de andre underveis - hun er den fødte VinglePetter....  :-) Men de oppfører seg eksemplarisk hver gang, så det er bare moro !

. Bookmark the permalink.

2 Responses to Sykkeltur i nyyyydelig vær ! :-)

  1. Hmmmm...så u sykler med alle tre du??? Det har jeg gitt opp...frøken Talisa er en sirupsnitt uten like og tåler absolutt ikke at noen drar henne i båndet...hvilket på set og vis er uunngåelig når gutta vil frem....for...på sin måte!kaos kan det vel også kalles *lol*
    Så jeg tar gutta for seg selv og Talisa for seg selv...eller så blir det av og til også 3 sykleturer...Raskoh er så strålende fornøyd når han får være enebarn littegranne :)))
    Er det noen spesiell grunn til at du bruker hette på de når du sykler? (bare sånn i tilfelle jeg gjør noe galt på en måte altså....)
    Sykle er ihvertfall alle tiders,ikke sant????

  2. Hei du !
    Litt sånn synkroniseringskrux første turen, men de fattet kjappt galoppen; her var det best å følge med, ellers...
    Bruker hettene bare fordi ørene rett og slett er såå lange, at jeg ikke vil ha de i eikrene på sykkelen, eller at de surrer seg i halsbånd og leiebånd. Bruker ikke strikk eller bandasjer i ørene, jeg, men hetter hvis det er noe spes eller hvis de ska spise.
    Jepp; sykling er bare helt toppers - for både 2, og 4;bente ! :-))